ziyaretiniz için teşekkürler

25 Temmuz 2010 Pazar

canım annemin selinciğime ördüğü dantel sehpa takımı ve tepsi örtüsü...ellerine sağlık annem benim...


















           
o muhteşem kadın,benim annem,canım...6 kızının çeyizinin tamamını   büyük bir zevkle ve titizlikle hazırladı.şimdide 4 kız(3 erkek)torununun çeyizine büyük katkıda bulundu ve bulunuyor.çok ince zevk sahibidir ve öyle herşeyi beğenmez(şimdi okurken gülme bana ,öylesin ve bu halini de ayrıca çok severim)zaman zaman bu güzellikleri,emeklerini sizlerlede paylaştım,paylaşacağım.bitanem annemi çook öpüyorum ellerin dert görmesin canım annem...












2 yorum:

  1. ellerine sağlık anneciğimin,seninde dediğin gibi çok ince ve düşünceli bir kadındır benim annem ne güzel anlatmışsın annemi ablacığım

    YanıtlaSil
  2. Olá querida lindo esse crochê amei, linda semana beijos com carinho Leila

    YanıtlaSil